Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden uw privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.
Ik ga akkoord met het gebruik van cookies
Wilt u meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe u dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.
Vandaag zijn we precies 8 maanden onderweg met Factuurdesk. Nu komen er ook zaken naar boven, die pas opvallen als bedrijven maandenlang dagelijks gebruik maken van Factuurdesk.
Iets wat nu blijkt is dat er een aardige doorloop is van cliënten en medewerkers. Regelmatig doet u maar één project voor een cliënt en ook blijven niet alle medewerkers voor altijd in dienst.
Voorheen kon u wel cliënten en medewerkers verwijderen, maar dan was u ook alle afspraken met die cliënten en medewerkers kwijt. Het alternatief was dat u ze dan maar niet verwijderde. En soms werd het daardoor een beetje rommelig.
Vanaf vandaag kunt u cliënten en medewerkers verwijderen óf inactief maken. Inactief betekent dat ze niet meer terug komen op de overzichtspagina’s en bij het maken van nieuwe afspraken, kosten of facturen. De reeds gemaakte uren, kosten en facturen blijven wel gewoon bestaan.
Bijkomend voordeel is dat inactieve cliënten niet worden meegeteld in het abonnement.
Bekijk ook onze addons, waarmee u uw leven nog makkelijker maakt.
Wat is Factuurdesk?
Factuurdesk is online software waarmee u eenvoudig uren kunt bijhouden en deze kunt factureren.