Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden uw privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.
Ik ga akkoord met het gebruik van cookies
Wilt u meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe u dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.
Helpdesk » Instellingen » Hoe stel ik de automatische factuur herinneringen in?
Klik onder het tabje "Beheer" op “Instellingen”
Stap 2:
Op de volgende pagina klikt u onder het grijze uitlegblok op het tabje 'Factuurinstellingen'.
Stap 3:
Onder "Automatisch per e-mail herinneringen versturen" hebben we de volgende opties:
Aan mijn cliënt, maar waarschuw mij twee dagen van tevoren
Aan mijn cliënt, ik hoef niet gewaarschuwd te worden
Aan mij twee dagen van tevoren, niet aan de cliënt
Stuur geen automatische herinnering
Kies de juiste optie en klik op de button “Opslaan”.
De instellingen die u heeft ingevoerd worden nu als standaard gebruikt voor alle facturen die door het systeem worden gemaakt.